Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου 2013

Τα θρησκευτικά πρέπει να παραμείνουν στα σχολεία!..

 
Γράφει ο ΜΙΧΑΗΛ Γ. ΤΡΙΤΟΣ
Κοσμήτορας Θεολογικής Σχολής Α.Π.Θ.

Ηθικά απαράδεκτες, επιστημονικά ατεκμηρίωτες και εθνικά επιζήμιες είναι οι θέσεις της κ. Ρεπούση για το μάθημα των θρησκευτικών. Έρχονται ως συνέχεια των άστοχων δηλώσεων της για τη Σμύρνη, το Ζάλογγο και τους Ποντίους, που προκάλεσαν της οργισμένη αντίδραση των Πανελλήνων.
 
Σ’ αυτή την κυρία, που ζήλεψε την δόξα του Ηρόστρατου, έχουμε να αντείπουμε τα εξής: Το μάθημα των θρησκευτικών είναι και πρέπει να παραμείνει υποχρεωτικό στα ελληνικά σχολεία για λόγους ιστορικούς, εθνικούς, παιδαγωγικούς και πολιτιστικούς.
Αποτελεί απαίτηση του Συντάγματος της Χώρας και υπαγορεύεται όχι μόνο από τη θρησκευτική ομοιογένεια των Ελλήνων, οι οποίοι στη συντριπτική πλειοψηφία τους είναι χριστιανοί ορθόδοξοι, αλλά και από την αρραγή ενότητα Εκκλησίας και Έθνους.
Πρόκειται για το μάθημα εκείνο, που ανταποκρίνεται περισσότερο από κάθε άλλο στο παιδαγωγικό και επιστημονικό αίτημα της αγωγής του όλου. Δημιουργεί όλες τις προϋποθέσεις για την ανάπτυξη της προσωπικότητας. Προσφέρει πρότυπα ζωής, σχέσεων και συμπεριφοράς. Καλλιεργεί την ηθική συνείδηση σε μια εποχή κρίσεως των ηθικών αρχών και αξιών.
Πέραν αυτών είναι το μάθημα που υπηρετεί την οικουμενική αντίληψη του ανθρώπου, την ελληνική αυτοσυνειδησία και την ηθική θωράκιση της προσωπικότητας. Ρίχνει πλούσιο φως στα αιχμηρά υπαρξιακά και μεταφυσικά ερωτήματα των μαθητών, ευρύνει τον ψυχικό τους ορίζοντα, οξύνει την κριτική τους σκέψη, τους ανυψώνει πάνω από το υλικό και το ζωώδες, τους δημιουργεί ανώτερα οντολογικά βιώματα και τους φέρνει σε επαφή με τη μακραίωνη πολιτιστική παράδοση του Γένους.
Τέλος είναι ένα μάθημα με έντονο ανθρωπιστικό και κοινωνικό χρώμα, αφού μιλάει για τα ανθρώπινα δικαιώματα, την αξία του ανθρωπίνου προσώπου, την ισότητα των δύο φύλων, το αγαθό της ελευθερίας, την κοινωνική δικαιοσύνη, την παγκόσμια ειρήνη και την καταπολέμηση των φυλετικών διακρίσεων.
Γι’ αυτό έχει μια μοναδική διαχρονική παιδαγωγική σημασία και αξία, αφού ως τέλειος ανθρωπισμός αποτελεί μια ουσιαστική παρεμβολή στη ζωή των νέων.
Καλόν θα είναι η κ. Ρεπούση να κάνει την αυτοκριτική της για να βγει από τις ιδεοληπτικές της αγκυλώσεις και να αναπνεύσει τον αέρα της πραγματικής ελευθερίας.

ΑΣ ΘΥΜΗΘΟΥΜΕ ΤΗΝ ΡΕΠΟΥΣΙΑΔΑ:

Ρεπούση από το σχολικό εγχειρίδιο που είχε συγγράψει!!
Στις 27 Αυγούστου 1922 ο Τουρκικός στρατός μπαίνει στην Σμύρνη.
Χιλιάδες Έλληνες συνωστίζονται στο λιμάνι προσπαθώντας να μπουν στα πλοία και να φύγουν για την Ελλάδα.


Ρεπούση για την ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ των Ποντίων
Η βουλευτής της ΔΗΜΑΡ καλεί την Επιτροπή Δικαιωμάτων του ΣΥΡΙΖΑ να παρακινήσει «συναδέλφους, πολιτικά κόμματα και δημοσιογράφους» να μην «περάσει» η -όπως τη χαρακτηρίζει- «προβληματική διάταξη που ποινικοποιεί την άρνηση των γενοκτονιών και των εγκλημάτων πολέμου». 
Ακόμη στη εκπομπή του Χαριτάτου στον Αλφα είπε:
 «Είμαι κατά της ποινικοποίησης της μνήμης. Το ελληνικό κοινοβούλιο ψήφισε τις γενοκτονίες των Ποντίων και των Αρμενίων. Αυτό δεν σημαίνει ότι η ιστορική επιστήμη είναι υποχρεωμένη να δεχθεί τις πολιτικές αποφάσεις και μάλιστα να τιμωρούνται όσοι έχουν διαφορετική άποψη. Δεν έχω καμία επιφύλαξη με τη διάταξη που προτείνει το σχέδιο νόμου του Ρουπακιώτη», τόνισε χαρακτηριστικά.«Χώρες της Βαλτικής έχουν χαρακτηρίσει γενοκτονίες τα σταλινικά εγκλήματα. Μπορούμε να χαρακτηρίσουμε τα εγκλήματα της Βαλτικής γενοκτονίες; Δεν είναι ότι οι ιστορικοί αρνούνται αυτά τα εγκλήματα. Κορυφαίο έγκλημα κατά της ανθρωπότητας είναι το ολοκαύτωμα. Οι ιστορικοί, είμαστε πιο προσεκτικοί με τη χρήση των όρων. Δεν σημαίνει ότι δεν έγιναν εγκλήματα» πρόσθεσε

Ρεπούση για Ζάλογγο
.........κάθε λαός δημιουργεί τους εθνικούς του μύθους, κάτι που συμβαίνει για να εμφυσήσει εθνικό αίσθημα όταν η χώρα του βρίσκεται σε ταραγμένες περιόδους.

Ρεπούση για θρησκευτικά
 «Τα θρησκευτικά με την έννοια της ορθόδοξης κατήχησης, κατά την γνώμη μας, δεν έχουν θέση στο σύγχρονο λύκειο»

ΤΕΛΙΚΑ ΣΤΟ ΘΟΛΩΜΕΝΟ ΤΗΣ ΜΥΑΛΟ, 
ΣΥΝΩΣΤΙΖΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΕΜΜΟΝΕΣ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου