Δευτέρα, 12 Αυγούστου 2013

Μετά τα Αρχαία και το πολυτονικό, τώρα...καταργούν την Ιστορία! από τα εξεταζόμενα μαθήματα στις Πανελλαδικές Εξετάσεις


Το σχέδιο νόμου για το νέο Λύκειο, που πρόκειται να φέρει στη Βουλή ο υπουργός Παιδείας Κώστας Αρβανιτόπουλος, προβλέπει ότι σε λιγότερα μαθήματα θα εξετάζονται οι μαθητές στις Πανελλαδικές Εξετάσεις.
Ρίχνοντας μια ματιά στα εξεταζόμενα μαθήματα στα τέσσερα Επιστημονικά Πεδία, μένεις με το στόμα ανοικτό.

 Το μάθημα της Ιστορίας υπάρχει μόνο στο πρώτο Επιστημονικό Πεδίο που αφορά τις Ανθρωπιστικές, Νομικές και Κοινωνικές Επιστήμες, για τα άλλα τρία Πεδία, των Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών, τις Επιστήμες Υγείας και τις Επιστήμες Οικονομίας, Διοίκησης και Πολιτικές Επιστήμες, οι... σοφοί καθηγητάδες που σχεδίασαν το νέο Λύκειο έκριναν ότι ένας πολιτικός επιστήμονας δεν χρειάζεται να γνωρίζει την Ιστορία της πατρίδας του, ούτε να έχει γνώση της παγκόσμιας. 

Με αυτά τα μυαλά φτάσαμε εδώ, ξεριζώνοντας τις ρίζες μας, βγάζοντας μόνοι μας τα μάτια μας. Γι’ αυτό τα νέα παιδιά δεν ξέρουν τι είναι ο Κολοκοτρώνης, τι έγινε το ’40. Και καλά οι κύριοι της Επιτροπής που διέγραψαν την Ιστορία από τα εξεταζόμενα μαθήματα στις Πανελλαδικές Εξετάσεις, οι οποίοι γύρευε ποιες καινοφανείς ιδέες πρεσβεύουν. Ο υπουργός Παιδείας πώς δέχθηκε, για ποιο λόγο συναίνεσε να καταργηθεί η Ιστορία από τον κατάλογο των μαθημάτων στα οποία θα πρέπει να εξεταστούν για να πάρουν το διαβατήριο για την Ανώτατη Παιδεία; 

Στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, ακόμη και όταν πας για γιατρός δεν χρειάζεται να ξέρεις Ιστορία; Ξέρετε ποιο είναι το μήνυμα που εκπέμπουν αυτές οι απερίσκεπτες αλλαγές, κ. Αρβανιτόπουλε; 

Ότι κάποιοι θέλουν να κόψουν τη συνέχεια, να είμαστε αγνώστου πατρός. Ξεκίνησε το γκρέμισμα με την ουσιαστική κατάργηση της διδασκαλίας των Αρχαίων διά χειρός Ράλλη, τη σκυτάλη πήρε ο Βερυβάκης με την κατάργηση του πολυτονικού, μια και αυτό ήταν το... πρόβλημα της χώρας και τώρα συνεχίζετε εσείς με τη διαγραφή της Ιστορίας. Αν δεν είναι έτσι, επαναφέρετε, κ. υπουργέ την Ιστορία στα εξεταστέα μαθήματα... 
το παρόν

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου