Σημεία
πλήρους διάλυσης παρουσιάζουν τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά. Μετά την παρ’
ολίγο βύθιση της δεξαμενής που είδε πρόσφατα το φως της δημοσιότητας,
σειρά είχε προ ημερών η πυρκαγιά που ξέσπασε σε υποσταθμό μέσης τάσης
που τροφοδοτούσε άλλη δεξαμενή, και που ευτυχώς -παρά την απόσταση-
έγινε έγκαιρα αντιληπτή από το προσωπικό ασφαλείας του Πολεμικού
Ναυτικού που «προσέχει» τα γερμανικά υποβρύχια που «σαπίζουν» επί χρόνια
στα Ναυπηγεία.
Και σα να μην έφταναν αυτά, ήλθαν και οι κατασχέσεις. Έτσι, με τη δικαστική απόφαση ανά χείρας, επιχειρηματίας (το όνομά του είναι στη διάθεση της εφημερίδας) προχώρησε στην κατάσχεση ενός ρυμουλκού, ειδικού για τις δοκιμές εν πλω των νέων υποβρυχίων τ. 214 (σωστά διαβάσατε!) καθώς και ενός πλοιαρίου ασφαλείας που και αυτό θα χρησιμοποιείτο κατά τις δοκιμές των υποβρυχίων.
Αν και πηγές του Ναυτικού έλεγαν ότι η έλλειψη των πλοιαρίων αυτών θα μπορούσε να καλυφθεί από μέσα του ΠΝ, το γεγονός και μόνο της κατάσχεσης υλικών που θα χρησιμοποιηθούν στις δοκιμές παραλαβής των υποβρυχίων, είναι πολύ σοβαρό και αν γενικευτεί θα έχει απρόβλεπτες συνέπειες. Οι ίδιες πηγές εξέφραζαν την άποψη ότι η γενικότερη κατάσταση διάλυσης των Ναυπηγείων «εμπνέει πλέον ανησυχία» και ότι τα υποβρύχια -την κυριότητα των οποίων διατηρεί το ελληνικό Δημόσιο- θα πρέπει να απεμπλακούν το συντομότερο, ώστε να ξεκινήσουν οι δοκιμές της παραλαβής, «πριν είναι πολύ αργά και πολύ πιο δαπανηρή η διαδικασία…». Ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και πρώην ΥΕΘΑ, ο οποίος φέρει την ευθύνη του Ν. 3885/2010 για τα υποβρύχια, τι λέει για όλα αυτά;
Και σα να μην έφταναν αυτά, ήλθαν και οι κατασχέσεις. Έτσι, με τη δικαστική απόφαση ανά χείρας, επιχειρηματίας (το όνομά του είναι στη διάθεση της εφημερίδας) προχώρησε στην κατάσχεση ενός ρυμουλκού, ειδικού για τις δοκιμές εν πλω των νέων υποβρυχίων τ. 214 (σωστά διαβάσατε!) καθώς και ενός πλοιαρίου ασφαλείας που και αυτό θα χρησιμοποιείτο κατά τις δοκιμές των υποβρυχίων.
Αν και πηγές του Ναυτικού έλεγαν ότι η έλλειψη των πλοιαρίων αυτών θα μπορούσε να καλυφθεί από μέσα του ΠΝ, το γεγονός και μόνο της κατάσχεσης υλικών που θα χρησιμοποιηθούν στις δοκιμές παραλαβής των υποβρυχίων, είναι πολύ σοβαρό και αν γενικευτεί θα έχει απρόβλεπτες συνέπειες. Οι ίδιες πηγές εξέφραζαν την άποψη ότι η γενικότερη κατάσταση διάλυσης των Ναυπηγείων «εμπνέει πλέον ανησυχία» και ότι τα υποβρύχια -την κυριότητα των οποίων διατηρεί το ελληνικό Δημόσιο- θα πρέπει να απεμπλακούν το συντομότερο, ώστε να ξεκινήσουν οι δοκιμές της παραλαβής, «πριν είναι πολύ αργά και πολύ πιο δαπανηρή η διαδικασία…». Ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης και πρώην ΥΕΘΑ, ο οποίος φέρει την ευθύνη του Ν. 3885/2010 για τα υποβρύχια, τι λέει για όλα αυτά;
το παρόν
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου